Repsol renova o convenio de FP Dual coa Xunta de Galicia

• O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e o director da Refinería de Repsol asinaron esta mañá a renovación do convenio de colaboración.
  • Abrirase unha nova convocatoria para que un grupo de entre 12 e 18 alumnos matricúlense no ciclo de grao superior de Química Industrial do IES A Sardiñeira, e combinen a súa aprendizaxe con traballo efectivo no complexo industrial.
  • Para Repsol e a súa Refinería na Coruña é fundamental o papel da FP no desenvolvemento formativo e na inserción laboral dos mozos.
Repsol renueva el convenio de FP Dual con la Xunta de Galicia

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, e o director da Refinería de Repsol na Coruña, Javier Sancho, asinaron esta mañá a renovación do convenio de colaboración para a posta en marcha da terceira promoción do Proxecto de FP Dual do grao superior de Química Industrial.

Deste xeito, abrirase unha convocatoria para que un grupo de entre 12 e 18 alumnos que se matriculen no ciclo que oferta o IES A Sardiñeira, combinen a aprendizaxe no centro con formación e traballo efectivo nas instalacións de complexo industrial de Repsol durante os cursos 2017/2018 e 2018/2019.

A distribución horaria establecerase da seguinte maneira:

Curso 2017-2018Curso 2018-2019Total
Formación curricularFormación no centro educativo (FCE)578 h474 h1.052 h
Formación na empresa (FEM)295 h243 h538 h
Traballo/Formación na empresa (TFE)Traballo852 h941 h1.793 h
Formación complementaria29 h-29 h
TOTAL1.754 h1.658 h3.412 h

A Refinería e a Formación Profesional

Para Repsol e a súa Refinería na Coruña é fundamental o papel da FP no desenvolvemento formativo e na inserción laboral dos mozos, sendo máis do 50% dos traballadores do Complexo Industrial titulados en estudos de Formación Profesional.

A FP Dual supón, ademais dun beneficio engadido para os estudantes, unha oportunidade para as empresas, xa que desta forma, a Compañía pode formar a futuros profesionais, dándolles coñecementos específicos axustados ás necesidades reais do sector en Galicia. Por esta razón, a Refinería leva unha longa traxectoria de actuacións que apoian á Formación Profesional.