Repsol e a Fundación Paideia promoven a formación de persoas con capacidades diferentes

• O director da refinería de Repsol na Coruña e a presidenta da Fundación Paideia Galiza asinaron a renovación do convenio de colaboración que ambas as entidades manteñen desde 2013.
  • Entre as liñas de actuación previstas no acordo destaca a integración laboral de persoas con capacidades diferentes a través de cursos de formación e proxectos de mobilidade que permiten a realización de prácticas e bolsas en estancias transnacionais.
  • O pasado ano beneficiáronse destas actuacións preto de 90 persoas.
  • Repsol conta con preto de 600 traballadores con capacidades diferentes. A compañía recibiu numerosos recoñecementos polo seu labor neste ámbito, como o Premio Reina Sofía ou o Premio Foro Xustiza e Discapacidade.
Repsol y la Fundación Paideia promueven la formación de personas con capacidades diferentes

O director da refinería de Repsol na Coruña, Javier Sancho, e a presidenta da Fundación Paideia Galiza, Sandra Ortega, asinaron hoxe a renovación do convenio de colaboración que ambas as entidades manteñen desde 2013.

O obxectivo deste acordo é promover a inclusión na sociedade de persoas con capacidades diferentes ou mozas en risco de exclusión, a través da inserción laboral, a mellora da accesibilidade a bens e servizos e a promoción de accións de difusión e sensibilización social.

Entre as liñas de actuación previstas, ás que a refinería de Repsol destina 18.000 euros, destaca o desenvolvemento de cursos de formación que favorezan a capacitación para o emprego a persoas con discapacidade. Este convenio tamén recolle a execución e desenvolvemento de proxectos de mobilidade que permiten a mozas en risco de exclusión, a realización de prácticas formativas e de bolsas en estancias transnacionais, así como o desenvolvemento de proxectos de voluntariado.

O pasado ano beneficiáronse destas actuacións preto de 90 persoas. No ámbito das capacidades diferentes e o emprego, 71 mozos accederon a distintos cursos e bolsas que deron como resultado a contratación de 21 persoas. Dentro das accións de mobilidade, preto de 20 mozos participaron en distintos proxectos como o Servizo de Voluntariado Europeo ou o Proxecto A Ida, que pretende facilitar que persoas con menos oportunidades poidan desenvolver prácticas formativas en Alemaña.

Con este convenio, Repsol e a Fundación Paideia Galiza reforzan o traballo conxunto que desde 1996 desenvolven con distintas colaboracións centradas en proxectos de emprego. Algúns exemplos son a incorporación de persoas con discapacidade do Proxecto ANTEAR a través de Campsa Rede e Rede Abanderada, e a contratación dos servizos da empresa Trebore, vinculada á Fundación Paideia, que emprega a persoas con capacidades diferentes para tarefas de mantemento de xardinería na refinería.

Repsol e a discapacidade

A integración de persoas con capacidades diferentes é parte crave da política de diversidade e igualdade de oportunidades do grupo Repsol, que entende a diversidade como un valor fundamental: actualmente conta con preto de 600 traballadores con capacidades diferentes. A compañía conta cun Comité de Diversidade e Conciliación impulsado pola alta dirección e dedicado por completo a unha mellora continua nas prácticas da empresa nestes aspectos.

O traballo de Repsol neste sentido viuse recoñecido con numerosos recoñecementos, como o Premio Reina Sofía, o Premio Foro Xustiza e Discapacidade, o Premio Discapnet da Fundación ONCE ou o Ability Award á gran empresa privada en integración, entre outros.

Fundación Paideia Galiza

A Fundación Paideia Galiza creouse en 1986 como un espazo aberto, cunha vocación interdisciplinar e pluridimensional en formación, intervención e investigación en Ciencias Humanas e Sociais. Desde entón, a institución foise consolidando na contorna social galego, escenario e beneficiario da maior parte dos seus proxectos, coa intención de contribuír á dinamización do seu tecido social e institucional e promovendo unha cultura participativa e solidaria.