Por cuarto ano consecutivo

Repsol renova a súa colaboración co Proxecto Social Enki da Fundación Abrente e estará presente Na carreira Enki pola integración

• Esta colaboración enmárcase dentro do Plan de Integración para Persoas con Capacidades Diferentes que a refinería da Coruña impulsa desde 2010.
  • Repsol colabora coa Fundación Abrente no desenvolvemento da 4ª Carreira pola Integración coa edición de 5.000 dorsais, a creación dunha caseta de pintura para os participantes, a produción das calcomanías promocionais e a subvención de 100 inscricións de participantes propios.
Repsol renueva su colaboración con el Proyecto Social Enki de la Fundación Abrente y estará presente  en la carrera Enki por la integración

A Refinería de Repsol na Coruña colabora un ano máis co Proxecto Social Enki, unha iniciativa de Fundación Abrente que cumpre a súa cuarta edición co obxectivo de conseguir a integración e visualización de colectivos de persoas con diversidade funcional, a través da celebración de actividades lúdico-deportivas na cidade.

O director da Refinería da Coruña, Javier *Sancho, e a presidenta de Fundación Abrente, Carmen *Touza, asinaron este novo convenio de colaboración, que se enmarca dentro do Plan de Integración para Persoas con Capacidades Diferentes que o Complexo Industrial da Coruña está a desenvolver desde o ano 2010.

Dentro do compromiso que Repsol mantén pola integración de persoas con capacidades diferentes, a Refinería da Coruña colaborará coa Fundación Abrente no desenvolvemento desta proba coa edición de 5.000 dorsais para a 4ª Carreira Enki pola Integración, a creación dunha caseta de pintura para a diversión de todos os participantes, a produción das calcomanías promocionais, símbolo desta edición e a subvención de 100 inscricións de participantes propios na carreira entre empregados e voluntarios.

O Proxecto Social Enki

Terá lugar este domingo, 22 de outubro, desde as 10:30 horas e ata pasadas as 13:00 horas, na chaira de Riazor, onde os participantes poderán gozar de xogos e entretemento e formar parte da 4º Carreira Enki pola Integración, unha proba de obstáculos para todos os públicos onde prima a diversión e o traballo en equipos e que nesta edición aumentou considerablemente o número de participantes, con máis 5.000 inscritos..