Aceptar.

Repsol e a súa Fundación achegan a ciencia e a enerxía a máis de 800 escolares en Arteixo

• A Semana da Ciencia e a Enerxía de Repsol enmárcase en Arteixo Innovación, organizado pola Concellería de Relacións coa Comunidade Educativa do Concello de Arteixo.
  • Esta iniciativa inclúe 50 talleres educativos e 6 pases dun show científico para máis de 800 alumnos de centros educativos de Arteixo, Carballo e Laracha.
  • Repsol tamén participará en Tecnociencia, onde os máis pequenos poderán gozar do taller “A carreira do mix enerxético” e unha caseta de realidade virtual.
  • Entre os obxectivos desta semana está contribuír, de forma amena e divertida, á divulgación da ciencia e dos retos futuros da enerxía, así como espertar o interese por vocacións científicas.
Dos niños realizan actividades durante la Seman de la Ciencia y Energía

A Refinería de Repsol na Coruña e Fundación Repsol organizan do 6 ao 9 de maio a Semana da Ciencia e a Enerxía en Arteixo. Baixo o lema ‘Divírteche aprendendo’ programáronse diferentes actividades de lecer educativo que inclúen preto de 50 talleres e 6 pases dun espectáculo científico para máis de 800 alumnos de centros educativos de Arteixo, Carballo e Laracha.

Esta iniciativa da refinería de Repsol e a Fundación Repsol enmárcase dentro da celebración de Arteixo Innovación, impulsado pola Concellería de Relacións coa Comunidade Educativa do Concello de Arteixo. Esta mañá, o director da Refinería de Repsol, Javier Sancho, mostrou ao alcalde de Arteixo, Carlos Calvelo, e á concelleira de Educación, Celina Varela, as actividades educativas que se están desenvolvendo para os escolares.

Durante esta semana o Centro Cívico e Cultural de Arteixo acolle os “Talleres de Aprendenerxía” dirixidos a escolares de 5º e 6º de primaria e 1º de secundaria. Os estudantes de 2º de secundaria participan nos “Talleres Tinkering”, onde aprenderán -creando e innovando-, a buscar solucións en equipo fronte aos retos enerxéticos máis sorprendentes. O show científico “Ciencia ao grande” terá 6 pases e completará o contido das actividades, no que os alumnos gozarán vendo en directo experimentos sorprendentes.

Tecnociencia

A Semana da Ciencia e a Enerxía en Arteixo finaliza coa participación en Tecnociencia, evento educativo organizado polo Concello no Campo dá Festa de Arteixo. Ata alí trasladarase o xoves 9 de maio de 16:30 a 20:00 horas o taller educativo “A carreira do mix enerxético” onde os nenos entre 6 e 11 anos poderán aprender xogando cales son as fontes de enerxía primarias, que é o mix enerxético e como podemos xestionar a enerxía de maneira máis sustentable para cubrir as necesidades do presente e do futuro.

Ademais do taller os máis pequenos poderán visitar unha plataforma petroleira a través dunha caseta de realidade virtual. Entre os obxectivos desta iniciativa está contribuír, de forma amena e divertida, á divulgación da ciencia e dos retos futuros da enerxía, así como espertar o interese por vocacións científicas entre os máis novos.