Aceptar.
Esta actividad forma parte de las Semanas de la Ciencia y la Energía de Repsol

Repsol Fundación acercan ciencia más 2.000 asistentes show Dani Jiménez

• O divulgador científico achega a historia da enerxía para coñecer o seu papel na evolución do benestar do home e como influíu a tecnoloxía no aproveitamento da enerxía, co obxectivo de reflexionar sobre os retos futuros.
  • Baixo o lema ‘Divírteche aprendendo’ programouse as Semanas da Ciencia e a Enerxía de Repsol con actividades de lecer educativo que inclúen talleres e espectáculos desde o 23 de abril ata o 10 de maio.

Repsol e a súa Fundación trouxeron á Coruña o Show de Dani Jiménez “Misión Cosmos”, que congregou en Palexco a máis de 2.000 persoas. A xornada da mañá estivo dirixida a máis de 1.500 escolares de distintos centros educativos, mentres que pola tarde espérase case un milleiro de asistentes de público familiar que solicitaron as invitacións gratuítas.

Dani Jiménez, físico e divulgador científico, pioneiro no uso de experimentos como ferramenta de estimulación e aprendizaxe, é coñecido por participar en programas televisivos como “Órbita Laika” e “O Formigueiro”. Esta vez sobe a historia da enerxía aos escenarios, transportándonos no tempo para coñecer o seu papel na evolución do benestar do home e como influíu a tecnoloxía no aproveitamento da enerxía, co obxectivo de reflexionar sobre os retos futuros.
Este espectáculo tamén contou no seu exterior coa aula Móbil de Fundación Repsol que ademais estará mañá sábado 4 de maio na entrada do Parque de Santa Margarita por Avda. de Arteixo, participando no Día da Ciencia na Rúa. Con entrada gratuíta, a través de paneis e actividades guiadas por educadores especializados ten como obxectivo achegar aos máis novos as diferentes fontes de enerxía, así como a importancia de facer un consumo responsable.

Semana da Ciencia e a Enerxía

A Refinería de Repsol na Coruña e Fundación Repsol están a desenvolver desde o 23 de abril ao 10 de maio as Semanas da Ciencia e a Enerxía nos municipios da Coruña e Arteixo.
Baixo o lema ‘Divírteche aprendendo’ a Refinería e Fundación Repsol programaron diferentes actividades que inclúen talleres e espectáculos destinados aos alumnos de centros educativos da Coruña, Arteixo e as súas áreas de influencia. Entre os obxectivos desta iniciativa está contribuír, de forma amena e divertida, á divulgación da ciencia e dos retos futuros da enerxía, así como espertar o interese por vocacións científicas.
Desde o 23 de abril ata o 3 de maio e do 9 ao 10 de maio, desenvólvense os “Talleres de Aprendenergía” nas aulas de diferentes centros educativos e a aula Móbil instálase en colexios e institutos da provincia.
A partir do luns 6 de maio ata o mércores 8 de maio a Refinería e Fundación organizarán a Semana da Ciencia e a Enerxía de Repsol en Arteixo, que ademais inclúe actividades dirixidas ao público en xeral dentro da actividade educativa Tecnociencia o xoves 9 de maio; todo iso no marco do programa Arteixo Innovación da Concellaría de Relacións coa Comunidade Educativa.

Perfil de Dani Jiménez

Dani Jiménez Albiac é Licenciado en Ciencias Físicas pola UB, Master de formación do profesorado para a UPC así como cursos do Máster en Historia da Ciencia pola UAB.
Pioneiro no uso dos experimentos como ferramenta de estimulación e aprendizaxe, comezou a tarefa de divulgación científica en Cataluña Radio e ao mesmo tempo entrou a traballar na creación e posta en marcha do " CosmoCaixa" en 2004.
A súa vinculación nos medios de comunicación empeza no programa "O suplement" de Cataluña Radio e no programa "O Club" de TV3, sendo líderes da audiencia da tarde durante 5 anos. Despois participou na "A Partida" de TV3 e en paralelo estivo a colaborar e/ou asesorando en diversos medios de comunicación como " Leonart" de TV2, " Eureka" de COM Radio, " Directe 4.0" de Radio 4, "ADN MAX" de Discovery Channel ou "O Formigueiro" de Antena3.
Actualmente presenta e crea os contidos científicos do programa " DINÀMIKS" da Canle Super 3, fai a sección de experimentos mensual " MuyLab" da revista Moi Interesante, colabora con TV2 e elabora os contidos e presenta a sección “ Tot és ciència” no programa de TV3 “ Tot é mou”. Tamén é autor dos libros: "Ciencia a un euro", "Ciencia a dous euros", e "Por que algúns pementos pican e outros non?". Colaborou en publicacións en prensa, como a Revista Nat, a Diario ARA, O Xornal ou a revista dos Súpers.
Na actualidade dirixe a empresa de divulgación Creaciència levando a cabo máis de 100 espectáculos e talleres anuais, facendo exposicións para museos, organizando o Dani Jiménez Science Camp e facendo asesoramento científico a numerosas entidades.