Aceptar.
Do 23 de abril ao 10 de maio

Repsol e a súa Fundación organizan as Semanas da Ciencia e a Enerxía

Baixo o lema ‘Divírteche aprendendo’ programáronse actividades de lecer educativo que inclúen talleres e espectáculos destinados aos centros educativos da Coruña e Arteixo.

As Semanas da Ciencia e a Enerxía tamén inclúen actividades dirixidas ao público en xeral como o show científico “Misión Cosmos. Viaxe pola historia da enerxía”, de Dani Jiménez.

A Refinería de Repsol na Coruña e Fundación Repsol organizan do 23 de abril ao 10 de maio as Semanas da Ciencia e a Enerxía nos municipios da Coruña e Arteixo. Entre os obxectivos desta iniciativa está contribuír, de forma amena e divertida, á divulgación da ciencia e dos retos futuros da enerxía, así como espertar o interese por vocacións científicas.

Baixo o lema ‘Divírteche aprendendo’ a Refinería e Fundación Repsol programaron diferentes actividades de lecer educativo que inclúen talleres e espectáculos destinados aos alumnos de Primaria e Secundaria de centros educativos da Coruña e Arteixo. Desde o 23 de abril ata o 3 de maio e do 9 ao 10 de maio, en horario lectivo, os estudantes de 6º de primaria e 3º de secundaria da Coruña poderán achegarse ao mundo da enerxía a través dos “Talleres de Aprendenergía” que se desenvolverán nas aulas dos seus centros educativos.

Os colexios e institutos coruñeses tamén poderán visitar ao longo deses días Aula Móbil “O mundo da ENERXÍA Sabías que…?”, que achega aos máis novos as diferentes fontes de enerxía, así como a importancia de facer un consumo responsable a través de paneis e actividades guiadas por educadores especializados.

A Aula Móbil tamén estará o sábado 4 de maio na celebración do Día da Ciencia na Rúa que terá lugar no Parque de Santa Margarita. Estará estacionada na entrada ao parque da Avenida de Arteixo para que nenos e familias poidan visitala de forma gratuíta.

A partir do luns 6 de maio ata o xoves 9 de maio a Refinería e Fundación organizarán a Semana da Ciencia e a Enerxía de Repsol en Arteixo, no marco do programa Arteixo Innovación da Concellaría de Relacións coa Comunidade Educativa. Durante esta semana o Centro Cívico e Cultural de Arteixo acollerá máis “Talleres de Aprendenergía” dirixidos a escolares de 5º e 6º de primaria e 1º de secundaria. Os estudantes de 2º de secundaria poderán participar nos “Talleres Tinkering”, onde aprenderán -creando e innovando-, a buscar solucións en equipo fronte aos retos enerxéticos máis sorprendentes.

O show científico “Ciencia ao grande” completará o contido dos talleres en Arteixo. Estará dirixido aos alumnos de 5º e 6º de primaria e 1º e 2º de secundaria que gozarán vendo en directo experimentos sorprendentes, no auditorio do Centro Cívico de Arteixo.

Actividades para o público xeral

As Semanas da Ciencia e a Enerxía tamén inclúen actividades dirixidas ao público en xeral. O venres 3 de maio ás 18:30 horas en Palexco terá lugar o show científico “Misión Cosmos. Viaxe pola historia da enerxía”, do físico e divulgador científico Dani Jiménez. Jiménez traballou en programas como “Órbita Laika” ou “O Formigueiro” e os seus diferentes espectáculos estiveron de xira en distintos escenarios nacionais.

A entrada é gratuíta e as invitacións poden recollerse no despacho de billetes de Palexco os días 2 e 3 de maio ata completar aforamento. O espectáculo está recomendado para idades a partir dos 7 anos.

Outra das actividades dirixidas ao público en xeral desenvolverase en Arteixo dentro da actividade educativa Tecnociencia. Ata alí trasladarase o xoves 9 de maio de 16:30 a 20:00 horas. “A carreira do mix enerxético” onde os nenos entre 6 e 11 anos poderán aprender xogando cales son as fontes de enerxía primarias, que é o mix enerxético e como podemos xestionar a enerxía de maneira máis sustentable para cubrir as necesidades do presente e do futuro.

As Semanas da Ciencia e a Enerxía son unha iniciativa da refinería de Repsol e a Fundación, que contribúen á divulgación científica, no marco do compromiso coa contorna do complexo industrial.