A refinería de Repsol apoia o IV programa de cultura inclusiva de Fundación Emalcsa

• A colaboración iniciouse en 2017 e enmárcase dentro do compromiso socialmente responsable que o Complexo Industrial da Coruña mantén coa súa contorna máis próxima.
  • Esta IV convocatoria permitirá o desenvolvemento de trece proxectos culturais, que servirán para a integración de 141 persoas con diversidade funcional e beneficiará a 6.000 persoas.
Acto de presentación del IV programa de cultura inclusiva de la Fundación Emlacsa con la colaboración de la refinería de A Coruña

Púxose en marcha a IV Convocatoria do Programa de Cultura Inclusiva de Fundación Emalcsa en colaboración co Concello da Coruña. Este programa, que apoia a Refinería de Repsol desde 2017, ten como obxectivo axudar a entidades coruñesas a desenvolver iniciativas que faciliten a inclusión e accesibilidade á cultura de todas aquelas persoas con capacidades diferentes ou en risco de exclusión social.

Os trece proxectos elixidos nesta edición inclúen concertos, mostras, talleres e actividades culturais de carácter inclusivo que servirán para a integración de 141 persoas con diversidade funcional, xa sexa como traballadoras, asociadas ou voluntarias das asociacións. Segundo as estimacións presentadas polas entidades, esta convocatoria beneficiará a máis de 6.000 persoas.

Ao longo do ano, o público poderá gozar dunha variada programación que finalizará coa realización do Festival de Artes pola Inclusión Cultural Festigual. Para poder levar a cabo esta programación destinaranse 100.000 euros ao seu desenvolvemento, grazas ao impulso de Fundación Emalcsa e o Concello ao que se suma a participación de distintas entidades como a Refinería de Repsol, Fundación Banco Sabadell, Fundación Mª José Jove e Vegalsa.

Desde a posta en marcha do programa, destináronse un total de 378.494 euros a 62 proxectos que contaron coa participación de máis 11.733 persoas. Nesta edición, a fundación confía en superar a cifra de 17.733. Ademais das entidades, diversos centros educativos traballarán co alumnado durante o curso escolar a través da variada programación cultural.

As entidades seleccionadas nesta IV convocatoria son: Asociación Participa para a Inclusión Social; Asociación Proxecto Máscaras; Asociación Cultural Coruñesa Negus; Poten100mos; Asociación Cultural Zalaeta; Asociación Cultural para a integración Social Diversos ;Asociación Cultural Tres por Cuarto ; Amigos do Museo Belas Artes da Coruña; eSe8; Asociación Cultural Sen Ánimo de Nome; Asociación Socio-Cultural Mundo Sen Guerras e Sen Violencia A Coruña; Asociación Demusicade; Sociedade Filatélica da Coruña.