Alumnos de secundaria campións da eficiencia enerxética

Fundación Repsol organizou a cuarta edición do Campionato Enerxía con conciencia, no que novos estudantes de 3º e 4º de secundaria presentaron as súas propostas para facer un uso máis responsable dos recursos enerxéticos nos seus centros educativos. Os gañadores foron o Colexio Obradoiro (A Coruña) e o Colexio Sacro Corazón Pais Capuchinos (Madrid), que recibiron 7.000 e 3.000 euros respectivamente. Os encargados de entregar os premios foron Ileana Guaita, subdirectora xeral de ensino privado e concertado da Comunidade de Madrid, e Lola Zamarra, directora da área Social e Voluntariado de Fundación Repsol.
Los alumnos reciben el premio del Campeonato Energía con conciencia

O IES Ramón Arcas Meca (Lorca – Murcia); IES Miguel Hernández ( Alhama de Murcia - Murcia); Colexio Sacro Corazón Pais Capuchinos (Madrid); Colexio Obradoiro (A Coruña); e Colexio Retamar (Pozuelo de Alarcón, Madrid) foron os cinco centros participantes na final do Campionato Enerxía con conciencia, entre os 22 que participaron nesta competición organizada por Fundación Repsol.

Este campionato puxo fin á cuarta edición de Enerxía con conciencia, un proxecto educativo de Fundación Repsol que ten como obxectivo sensibilizar a alumnos de 3º e 4º de secundaria da necesidade de ser responsables no uso dos recursos enerxéticos, a través de actividades e experimentos relacionados coa eficiencia enerxética. Durante o curso 2017-2018 participaron máis de 1. 000 alumnos de 35 centros educativos da Coruña, Bizkaia, Cantabria, Cidade Real, Madrid, Murcia e Tarragona.

Esta final contou coa presenza de Ileana Guaita, subdirectora xeral de ensino privado e concertado da Comunidade de Madrid, que fixo entrega dos premios xunto a Lola Zamarra, directora da área Social e Voluntariado de Fundación Repsol.

No marco deste proxecto, os alumnos traballaron nunha auditoría enerxética do seu centro educativo, propoñendo aspectos de mellora para conseguir un centro máis eficiente. Para iso, contaron tamén co apoio de 77 voluntarios Repsol, expertos en temas de enerxía que lles axudaron a achegarse ao concepto de eficiencia enerxética.

Os mellores informes de auditoría déronse cita na final do campionato. Tras ver as cinco presentacións, o xurado e o público decidiron que os campións da eficiencia enerxética desta edición sexan o Colexio Obradoiro (A Coruña) e o Colexio Sacro Corazón Pais Capuchinos (Madrid), que recibiron un premio en metálico de 7.000 e 3.000 euros respectivamente. Esta axuda dedicarase a gastos do centro, co obxectivo de levar a cabo as melloras propostas polos alumnos para conseguir un centro educativo máis eficiente.

O xurado estivo composto por expertos en educación e enerxía, que avaliaron as presentacións dos alumnos. Ademais, a final púidose seguir en directo na páxina de Facebook de Fundación Repsol, e o público tamén tivo oportunidade de votar aos seus favoritos.

Nova edición Enerxía con conciencia

Fundación Repsol anunciou que para o curso 2018-2019 ponse en marcha unha nova edición de Enerxía con conciencia a partir do 11 de xullo, co obxectivo de concienciar ás futuras xeracións sobre a importancia de realizar un uso responsable dos recursos enerxéticos, ademais de espertar o interese pola ciencia. Os centros educativos interesados en participar poderán inscribirse ata o 15 de outubro de 2018 de forma gratuíta a través do formulario que estará accesible na web fundacionrepsol.com. De fronte ao próximo curso escolar, este programa desenvolverase en centros educativos da Coruña, Bizkaia, Cantabria, Cidade Real, Madrid, Murcia e Tarragona.

Enerxía con conciencia achega ao ámbito académico o mundo da eficiencia enerxética, mediante o desenvolvemento da simulación dunha auditoría enerxética no centro educativo. Para iso, desenvólvense unha serie de actividades científicas, experimentais, participativas e educativas, que fomentan habilidades de investigación, creatividade e traballo en equipo. Nestas accións cóntase coa colaboración de voluntarios Repsol, empregados e xubilados da compañía enerxética ou estudantes de materias relacionadas coa eficiencia enerxética.

Máis información fundacionrepsol.com