Fundación Repsol apoia o concerto da Orquestra Sinfónica de Galicia dentro do seu compromiso coa cultura galega

Baixo a batuta do director holandés, Otto Tauks, a OSG interpretó tres coñecidas pezas: O aprendiz de bruxo, de Paul Dukas, Concerto nº 3, de Sergéi Prokéfiev e Le Mer, de Debussy
Orquesta Sinfónica de Galicia en su interpretación durante el concierto apoyado por la Fundación Repsol
Nesta ocasión, a OSG interpretou ante máis de 1.000 persoas O Aprendiz de Bruxo, de Paul Dukas, o Concerto nº3 de Sergéi Prolófiev e Lle Mer, de Debussy. A Sinfónica de Galicia estibo dirixida polo holandés Otto Tausk e contou co acompañamento da pianista italiana Beatrice Rana.

Comprometidos co talento

Este concerto enmárcase dentro do compromiso que Repsol e a súa Fundación manteñen coa cultura e que ten como obxectivo achegar a música aos cidadáns. En 1998 comezou esta colaboración coa Orquestra Sinfónica de Galicia e desde entón realizouse unha achega de máis de 1 millón de euros para o desenvolvemento do seu labor cultural.