Fundación Repsol e a Compañía de Blanca Marsillach acercan á cidade da Coruña o seu Programa de Teatro Adaptado para Persoas con Discapacidade

Máis de 200 persoas puideron gozar esta mañá da adaptación de óbraa Historias dun día calquera, de Pedro Muñoz Seca, que foi representada na sede de Afundación.
La Compañía de Teatro Blanca Marsillach en su programa de Teatro Adaptado

Fundación Repsol e a Compañía de Branca Marsillach uníronse por noveno ano consecutivo para achegar á cidade da Coruña o Programa de Teatro Adaptado para persoas con discapacidade.

Nesta ocasión a obra Historias dun día calquera de Pedro Muñoz foi a elixida para ser adaptada a persoas con discapacidade pertencentes a diferentes asociacións galegas.

En total foron máis de 200 persoas as que puideron gozar da obra interpretada por Adela Estévez e Miriam Fernández, dúas actrices con discapacidade, xunto ao actor e director Xabier Olza.

Unha vez finalizada a representación o elenco deu paso á participación do público no taller do Programa de Teatro Adaptado. Para iso e por segunda vez na Coruña, contouse coa colaboración de voluntarios Repsol que se encargaron do acompañamento e asistencia ás persoas con capacidades diferentes, así como do apoio á dirección do taller, realizando co público diferentes exercicios de improvisación teatral. Para esta actividade, os voluntarios reciben unha formación previa, onde se familiarizan co teatro inclusivo.

A colaboración de Fundación Repsol e Varela Producións iniciouse en 2010 co primeiro Programa de Teatro Adaptado. Desde entón, máis de 10.000 persoas beneficiáronse deste proxecto dirixido a persoas con capacidades diferentes, que fomenta a integración deste colectivo a través da cultura.

Fundación Repsol

Para Fundación Repsol, contribuír á integración social das persoas con discapacidade é un dos obxectivos nos que está máis comprometida e, para iso, traballa en iniciativas que abarcan a educación, a cultura e o deporte, promovendo actividades inclusivas que leven á integración total deste colectivo nun marco de igualdade de oportunidades.

Ademais, con esta iniciativa, Fundación Repsol reforza o seu compromiso na Coruña, onde se desenvolven diferentes iniciativas, como o Programa de Bolsas de FP, o apoio á Orquestra Sinfónica de Galicia ou os Talleres Aprendenerxía, entre outros.

Máis información fundacionrepsol.com