Aceptar.

Fundación Repsol premia proxectos innovadores desenvolvidos por alumnos de FP

Os proxectos Fungal Biomaterials e Bguard deseñados por alumnos de Formación Profesional dos centros IES Fernando Wirtz Suárez, IES A Sardiñeira, CIFP Someso e IES Calvo Sotelo Suárez co apoio dos seus profesores e o asesoramento de voluntarios Repsol e mentores de Secot, foron os gañadores da segunda edición do programa Emprendemento en FP de Fundación Repsol.
PDF Descargar documento

O premio entregouse no marco do Demo  Day, un evento que pon fin á segunda edición de Emprendimiento en FP na Coruña, un innovador programa posto en marcha por Fundación Repsol xunto coa Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional co obxectivo de fomentar a cultura emprendedora e mellorar a  empleabilidade dos estudantes de Formación Profesional (FP).

Durante o evento, que se celebrou na Refinería de Repsol, os 11 equipos participantes expuxeron os seus proxectos ante o xurado, que valorou a creatividade e valor da proposta, o plan de traballo, a viabilidade, o compromiso social e a exposición realizada polos alumnos.

O gañador foi o proxecto  Fungal  Biomaterials, desenvolto polos alumnos de FP: Jose  Ramon Mosquera  Rios, Marcos Daporta González, Karlos Martín Sánchez,  Inda Alvarado Pérez e Serxia Lage Arias dos centros IES Fernando Wirtz Suárez  e IES A Sardiñeira. Este equipo propón o desenvolvemento dun novo material téxtil a partir dun fungo, cuxa produción é rápida, económica e sustentable.

En segundo lugar, recoñeceuse ao equipo  Bguard, no que os alumnos de FP: Álvaro Martínez-Feijóo Marco, Marcos Puertas, Fernando Gonzalez Súarez-Noguerol e Manuela García Calderón dos centros CIFP Someso, IES Calvo Sotelo e IES Fernando  Wirtz Suárez deseñaron un dispositivo de seguridade con cámara para alertar da proximidade dun vehículo na estrada e gravar imaxes en caso de accidente, especialmente deseñado para bicicletas.

En ambos os casos, os estudantes recibiron o apoio dos seus profesores e o asesoramento dos voluntarios Repsol, empregados da compañía enerxética e os mentores sénior de  Secot ( Seniors Españois para a Cooperación Técnica).

Ademais, participaron no evento Carmen Pomar, conselleira de Educación, Universidade e Formación Profesional; Javier  Sancho, director da Refinería Repsol na Coruña; Eduardo García, director de Emprendemento en Fundación Repsol;  Mª Eugenia Pérez, subdirectora  eral de Formación Profesional e Natalia Álvarez, responsable do proxecto en Fundación Repsol.

Catro meses de traballo

A segunda edición de Emprendemento en FP lanzouse en setembro de 2018. Tras unha rolda de  hackatones, finalmente uníronse ao proxecto na provincia da Coruña 56 alumnos e 12 profesores de FP pertencentes a 9  centros educativos (CIFP Ánxel Casal-Monte Alto, IES A  Sardiñeira, IES Fernando  Wirtz Suárez,  CPR  Afundación A Coruña, IES Urbano Lugris,  CIFP  Someso, IES Ramón  Menéndez Pidal-Zalaeta,  CPR Cruz Vermella Española e IES Calvo Sotelo).

Durante os catro meses que durou a fase de  ideación, os 11 equipos tiveron que decidir o seu proxecto, validalo e aprender a comunicalo. Para iso recibiron formación a cargo de expertos, ademais de contar co asesoramento dos seus profesores, dos voluntarios Repsol e dos mentores de  Secot.

A través desta iniciativa, Fundación Repsol ofrece aos alumnos participantes formación en temas como liderado, creatividade, comunicación ou lean startup. Na organización deste proxecto cóntase coa colaboración de Cise (Centro Internacional Santander Emprendemento).

Ademais de en a provincia da Coruña, este proxecto desenvolveuse paralelamente en Cidade Real, Rexión de Murcia e Tarragona, involucrando a máis de 170 alumnos e 30 profesores de 28 centros de FP, que contaron co apoio de 18 voluntarios Repsol e 24 mentores de secot.

Máis información www.fundacionrepsol.com