Máis de 100.000 horas de traballo e 29 empresas contratistas Repsol inviste 9 millóns de euros na parada de 2018 da Refinería da Coruña

• Os traballos desenvolveranse en tres das 49 unidades da Refinería de Repsol na Coruña.
  • A parada enmárcase dentro dos traballos de mantemento e mellora que a Refinería desenvolve de forma habitual, e terminará a mediados de marzo.
  • Preto de 300 profesionais de 29 empresas contratistas desempeñarán o seu traballo diariamente, máis do 10% deles dedicados á seguridade.

A Refinería de Repsol na Coruña iniciará o vindeiro luns, 5 de febreiro, traballos de mantemento e mellora nas áreas de Platformado 2, Baleiro 1 e Tratamento de Keroseno, enmarcados dentro da parada parcial programada en 2018, que supoñerá un investimento de 8,87 millóns de euros e a revisión de preto de 250 equipos.

Esta parada programada, que se prolongará ata mediados de marzo, implica un cesamento temporal do funcionamento destas tres unidades, para proceder a tarefas de inspección, mantemento e investimentos en innovación tecnolóxica. O resto das unidades da Refinería funcionarán con normalidade.

Ademais do persoal propio, estímase que na parada traballarán diariamente máis de 300 profesionais pertencentes sobre todo a 29 empresas auxiliares, as cales completarán máis de 105.000 horas. O principal obxectivo de Repsol é a seguridade, como se demostra no feito de que o 10% do persoal implicado nos traballos estará centrado en labores de seguridade.

Platformado 2 é unha área onde se procesan naftas para xerar produtos intermedios que se empregan na fabricación de gasolinas, na área de Tratamento de Keroseno prodúcese combustible de aviación e Baleiro 1 xera compostos que se empregan noutras unidades da Refinería.

Mellora da eficiencia enerxética

Entre os traballos máis importantes que levarán a cabo durante esta parada atópase a decoquización dos tubos do forno sen carga 1, que servirá para mellorar o intercambio de calor dentro do mesmo. Esta tarefa realízase con auga a 3.000 quilos de presión para limpar eses tubos, eliminando os pequenos residuos adheridos a eles e mellorando a súa eficiencia.

Ademais, levará a cabo unha importante substitución de tubos en tres fornos da unidade de Platformado 2, o traballo de máis longa duración durante esta parada, así como o cambio de refractario por fibra en dúas dos fornos.

Este novo revestimento mellora a eficiencia dos fornos, permitindo un maior aforro e eficiencia enerxéticos. Estas melloras únense aos procedementos de mantemento habituais nas paradas, permitindo garantir a seguridade e eficiencia da planta.

Tamén se substituirá o sistema automático de seguridade (PLC) da unidade de Platformado 2, modernizándoo e adaptándoo aos estándares máis esixentes da industria de proceso.

Os investimentos en materia de seguridade, medio ambiente, eficiencia enerxética, innovación e tecnoloxía son unha constante na Refinería de Repsol na Coruña. Neste sentido, fai menos dun ano Repsol investiu 23 millóns de euros na parada programada das unidades de Combustibles.

Parada de Combustibles