Repsol participará na II Feira da Enerxía de Galicia

• A compañía contará cunha caseta de máis de 80 m2 con realidade virtual, charlas informativas e diversas actividades.
  • Os asistentes poderán probar un coche AutoGas, o carburante alternativo que aforra e coida o aire da cidade, no circuíto de probas do recinto.
  • Ademais, Fundación Repsol desenvolverá varios Talleres Aprendenerxía destinados a escolares galegos.
Dibujo del stand de Repsol en la Feira da Enerxía
Repsol volverá estar presente na Feira da Enerxía que se celebrará en Silleda entre o 22 e o 24 de marzo. A cita, que amplía espazo con respecto á edición de 2016 en máis dun 25%, congregará ás máis importantes empresas do sector enerxético e analizará o futuro dun sector crave no desenvolvemento.
Nesta ocasión Repsol apostou por unha presenza que permita aos asistentes coñecer de primeira man as diferentes propostas enerxéticas da compañía e presentar unha oferta divulgativa, formativa e de entretemento na feira.
A caseta de Repsol contará cun espazo para a realidade virtual, as charlas informativas sobre BiEnergy E+10 –a proposta de Repsol para a enerxía segura no fogar-, un coche Opel de AutoGas en exposición e diferentes propostas de entretemento.
Ademais os asistentes poderán gozar da condución dun coche de Autogas no circuíto de probas do recinto, e coñecer o funcionamento dun tracto camión dual fuel Gasóleo / Autogas demo e unha carretilla elevadora a AutoGas. O Autogas, mestura de propano e butano, ofrece idénticas prestacións que os carburantes tradicionais, pero ademais reduce as emisións case por completo, o que o converte nunha solución ecolóxica para o transporte que xa está a disposición dos usuarios.

Charlas Informativas e Talleres Aprendenerxía

Os máis pequenos terán tamén o seu espazo, xa que Fundación Repsol desenvolverá os Talleres Aprendenerxía nas mañás do xoves 22 e venres 23 de marzo, unha actividade enfocada aos alumnos de primaria e secundaria dos colexios galegos que se despracen ata a Feira dá Enerxía. Os escolares poderanse achegar dunha maneira divertida ao mundo da enerxía e coñecer a importancia de facer un uso responsable dos recursos enerxéticos.
Na xornada inaugural, prevista para o xoves 22 de marzo, Repsol impartirá ademais dúas charlas informativas nun dos auditorios do recinto:
  • 11:00 horas: Solucións enerxéticas, para a optimización do uso da enerxía nos sistemas de calefacción, refrixeración, restauración, procesos industriais, etc. de cada cliente.
  • 12:00 horas: Autogas, unha alternativa real e económica para a mobilidade alternativa. Descrición de produto, breve percorrido normativo e usos posibles.